Handelstraat 15
5961 PV Horst
info@munckhof.nl

Regiecentrale
Regiecentrale
Munckhof biedt sinds 2004 een professionele regiecentrale voor organisaties die hun personenvervoer volledig willen uitbesteden. Vanuit de regiecentrale ontzorgt Munckhof haar klanten door hen de gehele coördinatie van het personenvervoer uit handen te nemen. Van routeplannen en klantenservice tot kwaliteitscontrole en rapportage. Dagelijks organiseren wij het vervoer voor meer dan 20.000 reizigers in opdracht van overheden, zorginstellingen, sociale werkvoorzieningen en zorgverzekeraars door heel Nederland. Met onze tool MobiliteitsManager garanderen we efficiëntie en betrouwbaarheid, elke dag opnieuw. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?
Persoonlijk en efficiënt contact
Onze regiecentrale werkt met vaste klantteams van accountmanagers en -medewerkers. Zo heeft u altijd contact met dezelfde personen, die ook direct de uitvoerende vervoerders aansturen. Deze korte lijnen zorgen voor efficiëntie, heldere communicatie en betrouwbare uitvoering.
“ Samen kijken we naar wat er mogelijk is en vinden we oplossingen die in het belang van onze cliënten zijn. Dat is de kracht van onze samenwerking.”
Heidi Neggers | Lunet
KempenPlus
Nico Engwerda (werkleider operatie en ondersteuning) en Marco Kuster (medewerker KAM) waren in 2014 nauw betrokken bij het selectietraject voor een collectief personenvervoerder. Ze lichten toe “de keuze voor Munckhof is destijds tot stand gekomen onder begeleiding van Bizob. Munckhof kwam naar voren als de meest geschikte vervoerspartner op basis van hun plan van aanpak in combinatie met de prijsstelling”. Vooral de inzet van MobiliteitsManager heeft geleid tot een efficiencyverbetering en meer inzicht in de rittenplanning. Munckhof communiceert en regisseert het cliëntenvervoer én daarmee de rittenplanning vanuit dit digitale platform. Hierin zijn tevens wijzigingen door Munckhof gemaakt, planningen, routes en aan- en afmeldingen inzichtelijk.
MobiliteitsManager
Munckhof heeft een eigen applicatie, MobiliteitsManager, ontwikkeld om groepsvervoer nog efficiënter te organiseren. Deze tool berekent snel de beste routes op basis van uw wensen en biedt volledige transparantie in de planning. Via MobiliteitsManager Online kunnen wijzigingen eenvoudig worden doorgegeven door opdrachtgevers, locaties, ouders en of verzorgers. Onze collega's borgen dat de door MobiliteitsManager aangedragen wijzigingen of optimalisaties ook daadwerkelijk correct of de beste oplossing zijn.
Meer weten over MobiliteitsManager? Neem contact op!
Contact opnemenZorgvuldige start, duurzame resultaten
Bij elk nieuw vervoerstraject voeren we een uitgebreide analyse uit, plannen we op basis van data en praktijkervaring, en stemmen we nauw af met de opdrachtgever. Munckhof is gewend om complexe vervoersvraagstukken snel en conform de afgesproken kwaliteit te implementeren.
Wij denken graag met u mee
Munckhof stimuleert waar mogelijk de zelfredzaamheid van reizigers, bijvoorbeeld via OV-advies of begeleiding richting zelfstandig reizen. Daarnaast adviseren we gemeenten en andere opdrachtgevers over het combineren van vervoersstromen en doelgroepen, met oog voor kostenbesparing, duurzaamheid en participatie.
Nieuws
Munckhof digitaliseert haar dienstverlening in hoog tempo, met OutSystems als krachtig low-code platform.
Lees meer
We hebben opnieuw een grote stap gezet richting onze ambitie om volledig zero-emissie te gaan rijden.
Lees meer
Hiermee onderstreept Munckhof samen met moederbedrijf InfraMobility haar keuze voor duurzaam en veratnwoord ondernemen.
Lees meerNeem contact op
Op basis van een inventarisatie en analyse van het totale vervoer adviseert Munckhof over de mogelijkheden van het combineren van vervoersstromen en doelgroepen. Daarbij zijn kostenreductie, het bevorderen van zelfredzaamheid en participatie enkele uitgangspunten. Wij adviseren u graag!