Van ticketboer naar kennisautoriteit

Een vaak gehoorde vraag is wat de toegevoegde waarde van een Travel Management Company is.

Via internet kan ieder bedrijf de benodigde tickets boeken, daar heb je dat TMC toch niet voor nodig? Een moderne TMC is echter al lang geen doorgeefluik van tickets meer. Het is een kennisbank van informatie en een belangrijk adviesorgaan voor efficiënt zakenreizen.

Om deze rol als kennisautoriteit verder te versterken heb je meer nodig dan de informatie die je van internet kunt halen. Niet voor niks wordt er bij Munckhof veel aandacht geschonken aan studiereizen en events. Zo bezochten wij recent Lufthansa om een kijkje te nemen in hun nieuwe Premium Economy Class, zijn we op studiereis geweest met de Thalys naar Lille, bezoeken we steden als Hongkong en Dubai om met airlines, luchthavens en hotelketens te spreken en organiseren we regelmatig bijeenkomsten voor klanten, collega’s en suppliers om kennis uit te wisselen. Al deze acties dragen bij aan de toegevoegde waarde van een TMC voor bedrijven.

Het is natuurlijk essentieel om de kennis die we opdoen te vertalen naar voordelen voor onze relaties. Dat doen onze Result Managers die continu onderzoeken hoe zakenreizen kunnen bijdragen aan het resultaat en de doelstellingen van organisaties. Wilt u de kennis die we in huis hebben zelf ervaren, dan kunt u zich vrijblijvend aanmelden voor onze Exp-meetings op http://totalresultoftravel.nl/exp-meeting/.



Deel dit artikel

Plaats uw reactie!

Naam*

E-mail*

Bericht*