16-10-2014

Klanten sparren met elkaar tijdens ontbijtsessie

In het kader van ‘Experts meet Experts’ nodigt Munckhof klanten en medewerkers uit om met elkaar te sparren over een business travel onderwerp. Dit keer werd tijdens een informele en interactieve ontbijtsessie gesproken over (de toekomst van) het organiseren van zakenreizen.

De bijeenkomst vond plaats op 9 oktober 2014 bij het team van Munckhof Business Travel in Helmond.

Prikkelende stellingen

De sessie werd geleid door Result Manager Pieter van Hout, die aan de hand van een aantal prikkelende stellingen de aanwezige klanten aanspoorde om te reageren. De gasten vonden bij elkaar weerklank en tips met betrekking tot het aanvragen en boeken van reizen. Door elkaars reacties op de stellingen kregen zij bovendien inzicht in het reisbeleid van andere organisaties. Hieruit bleek ook dat er veel verschillen zitten tussen de aanwezige bedrijven. Waar bij de een de prijs voor een ticket altijd leidend is, is bij de ander juist een directe vlucht het criterium voor het boeken van een ticket. Een ander onderwerp dat stof tot discussie opriep, was een stelling met betrekking tot de toekomst van het boeken van reizen door de zakenreiziger zelf. De reacties, positief dan wel negatief, bleken vooral parallel te lopen aan de adoptie van online booking tools bij de organisaties.

Kijkje achter de schermen

De klanten konden na afloop van de groepsdiscussie over de schouders van de business travel consultants van Munckhof Business Travel Helmond meekijken. Een indruk krijgen van hoe het boeken van zakenreisproducten in zijn werk gaat, leverde verhelderende inzichten op bij de klanten. Voor de klanten bleek de ontbijtsessie erg waardevol om niet alleen het team van Munckhof Business Travel Helmond beter te leren kennen, maar ook andere klanten te spreken over een gezamenlijk onderwerp.

Deel deze pagina
Meer blogs lezen?